- Продавачът дава гаранция за това, че доставките на стоки и/или услуги се извършват с обявеното качество. За специфични свойства се носи отговорност само, ако за това е дадено писмено съгласие. За отклонения, обусловени от производството или материалите, не се носи отговорност.
- Клиентът следва да предяви писмено рекламация за евентуални недостатъци незабавно при приемане на стоките и/или услугите, в който подобни недостатъци са били установими като ги опише детайлно по вид, количество, индивидуални особености и пр. При опакована стока се приема за договорен тридневен срок за рекламация.
- Ако възражение за недостатъци не бъде направено, стоката се счита за приета. В този случай гаранционни искове и/или искове за обезщетяване на вреди, както и право на обжалване поради грешка изрично се изключват.
- Разходите за предприето от клиента отстраняване на недостатъците, в т.ч. разходите за евентуални покупки с цел подмяна, продавачът поема само, ако е дал предварително писмено съгласие за това.
- При скрити недостатъци на стоката клиентът има право алтернативно:
-
- да иска замяна на стоките с качествени такива;
- да иска съответно намаление на цената.
- Правото на Клиента по точка 5.6 се погасява с изтичането на 2 (два) работни дни от предаването.
- Продавачът предприема мерки и носи отговорност за защита на личните данни на клиента, които са му станали известни при и по повод на дого